Me and Bro

Am avut un inceput frumos…

Posted on: Noiembrie 30, 2016

Am avut un inceput frumos, nu-i asa? Parca te-as fi cunoscut de mult timp, cu toate ca nu sunt ardelean. Cum ne-am inteles, cum ne-am vorbit unul cu celalalt fara sa stam sa ne inventam o alta identitate… Pentru mine, un baiat asa simpatic si hazliu, mereu pus pe glume a insemnat mult. Si inca inseamna. Am avut atatea seri in care nu mai contau grijile de peste zi, ci doar sa fiu cu noul meu prieten. Dansul lasciv impreuna si muscatul de ureche din clubuk ala cu manele recunosc ca m-au dat peste cap. Greseala a mea a fost sa vad mai departe in gesturile tale ceva ce nu exista. Si sa ma comport ca un caine bleag in fata stapanului. In control, m-am vazut surpins de prietenul tau uitandu-ma la tine cu alti ochi. Am cautat sa inteleg de ce ai disparut. Poate de asta te-ai indepartat. Asta a fost gandul meu si te inteleg. Acum ca sunt detasat si sentimentul s-a diminuat, te pot asigura ca am inteles ca oamenii se mai si distreaza cand beau si nu trebuie sa iau chiar totul in serios. Mi-e dor de iesirile noastre si imi esti drag. Nu vreau sa te pierd ca prieten.

Etichete:

Lasă un răspuns

